ارتودنسی و لبخند زیبا نکته چهارم
نوشته شده توسط : دکتر فرهاد صدرالدینی

اگر مایل به انجام درمان ارتودنسی هستید توجه داشته باشید یک لبخند زیبا، یک شبه بدست نمی آید بلکه برای کسب و حفظ آن باید موارد مختلفی را بکار برد.
اولین چیزی که در مواجه با یک شخص متوجه آن می شویم لبخند طرف مقابل است.
در این مقاله به 10 اقدام که توسط متخصص ارتودنسی برای تقویت ظاهر دندان ها و برخورداری از یک لبخند زیبا پیشنهاد می شود اشاره شده است
مصرف قهوه و چای را در طی زمان ارتودنسی محدود کنید
نوشیدنی هایی مانند قهوه و چای نیز مانند سیگار کشیدن موجب لکه شدن دندان می شود در نتیجه پیشنهاد متخصص ارتودنسی این است که در طی ارتودنسی کمتر مصرف شود. لکه ناشی از این نوشیدنی ها می تواند یک لکه سطحی باشد که در این صورت توسط دندانپزشک برطرف می شود اما می تواند به رنگ داخل مینای دندان نیز آسیب بزند.
برای برطرف کردن این موضوع به توصیه دکتر ارتودنسی می توان چای و قهوه را با نی نوشید زیرا مصرف آنها از طریق نی مقدار برخورد این نوشیدنی های رنگی را با دندان کمتر کرده و در نتیجه دندان کمتر لکه می شود و نیز خطر ابتلا به پوسیدگی دندان را کاهش می دهد.
شستشوی مکرر دهان با آب نیز به توصیه متخصص ارتودنسی می تواند به کاهش لکه ایجاد شده بر روی دندان ها کمک کند زیرا آب باعث می شود که مایع تیره رنگ چای و قهوه برای مدت زیادی بر روی دندان ها و ابزار ارتودنسی باقی نماند.

پر بازدیدترین صفحات مرتبط
ارتودنسی ، هزینه ارتودنسی ، انواع ارتودنسی ، متخصص ارتودنسی ، دکتر ارتودنسی ، مراحل ارتودنسی ، بهترین متخصص ارتودنسی ، لیست متخصصین ارتودنسی در تهران.





:: برچسب‌ها: متخصص ارتودنسی , انواع ارتودنسی , ارتودنسی ثابت , ارتودنسی متحرک , ارتودنسی شفاف , ارتودنسی نامرئی , ارتودنسی سرامیکی , ارتودنسی دیمون ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: